joi, 15 octombrie 2015

Sarmale in foi de varza murata in oala de lut

Sarmale in foi de varza murata in oala de lut

Ingrediente -1-kg carne porc şi vită tocată -1-kg varză murată. Sarmale in foi de varza. Moldova sarmalele se fierb în vase de lut, la foc lent sau în cuptor, se învelesc în foi de viţă de vie sau varză murată. Reteta mea de sarmale este veche de când lumea și pământul şi am moştenit-o de la bunica - sărmăluțe în foi de viţă de vie și varză murată în oală de lut date . Cea mai buna reteta de sarmale fierte in oala de lut.


O reteta de sarmalute de post in foi de varza murata. Cum se face umplutura de. Mie nu imi place in mod deosebit varza murata , asa ca am folosit varza dulce. Cca frunze varza murata medii. Eu am folosit oala de lut.


Pe sarmalele din oala am presarat cimbru,marar si foaia de dafin. Aceste sarmale le-am gatit cu ocazia Pastelui Catolic. In vasul roman se aseaza un strat de frunze de varza murata taiate marunt, se pune o . Reteta de sarmale in foi de varza este indispensabila pentru orice sarbatoare, dar. La noi in familie tata pune cea mai buna varza la murat. Foaia cu care se inveleste compozitia de carne: sarmale in foi de varza alba.


Sarmale in foi de varza murata in oala de lut

Intr-o oala de lut , adanca, se pune la baza varza tocata murata , apoi sarmalele , . Dacă folosiţi varză murată , lăsaţi-o 2-ore în apă la desărat“, spune. Când aşezaţi sarmalele în oală puneţi pe fundul vasului foi de varză ca să nu se prindă. Traditionalele sarmale cu varza murata , mereu in topul preparatelor. Varză călită în oală de lut , cu cârnați și costiță afumată. Pe fundul oalei de lut se așază varza murată tocată și o bucată din pielea de pe pieptul de gâscă.


Pentru a fierbe sarmalutele, am folosit oala de lut primita in dar de la mama . Varza murata este extrem de bogata in vitamina C, contine si Bastfel incetineste procesul de. Fie ca ne plac cele din carce de porc, vita, curcan, oaire sau amestec. A venit si ziua in care m-am decis sa gatesc o oala (din lut ) de sarmale , . Puneţi, vă rog, şi o reţetă de sarmale cu foi de viţă că alea-s preferatele mele. Pe langa sarmale mai punem in oala si bucatele de carne de porc mai. Aromate, picante, cleioase, moi si fragede.


Daca faceti sarmalele in oala de lut – nu uitati sa le scoateti dupa fierbere . Pentru gătitul sarmalelor este de preferat o oală cu pereţii mai groşi sau una de lut. Asa ca am folosit un vas de lut pentru a gati sarmalutele. Un aspect foarte important cand folositi un astfel. In ceea ce priveste foile de vita, am folosit niste foi murate la borcan dupa reteta de aici.


Am pus apa si in vasul de lut , ca si in alta oala normala, pana am . Modelati cu mana putina carne si asezati-o pe foaia de sarma. Razvan Anton sarmale la oala de lut cu mamaliga si ardei iute. De sarbatori, in special de Craciun, in popor se consuma sarmale.


Se pot pune si in oala de lut si se baga la cuptor. Se intinte foaia de sarma se pune o lingurita din compozitia de carne,se infasoara sarmaua si. Se aseaza sarmalele in vasul de lut , la mijloc se aseaza varza , restul de sunca,bulionul diluat cu apa cimbrul si foile de dafin. Va trebuie una - doua verze murate , depinde de foi si de dexteritate ;).


Cand prepari mancare in vasul de lut ,ai ceva de asteptat pana se gateste,dar merita. Varza o spalam,o punem intr-un vas cu apa cat sa o acopere (cca ore )pentru. Retete in oala sub presiune electrica ( pressure cooking ). Ador sarmalutele in oala de lut. Reteta sarmalute traditionale romanesti in foi de varza murata. Asa este, am mancat si eu sarmale din foi de varza fierte in bors, dar tot nu.


Sarmale in foi de varza murata in oala de lut

Eu personal le prefer pe cele in foaie de varza murata , cu niste sunculita de. Qatar e dificil de a avea o varza murata buna,e foarte cald si am tot . Am pus acest suc în oala de lut şi am completat cu apă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare