miercuri, 27 ianuarie 2016

Farfuria vesela prajituri

Farfuria vesela prajituri

Pregatesc retetele asa cum imi amintesc din copilarie, asa cum o vedeam pe mama sau bunica ca le gatea, nu le pregatesc ca vreun bucatar calificat, pentru ca. PRAJITURA TRAIAN BASESCU, prajituri, retetar, retete. Buna, eu sunt Dana si ai ajuns in locul unde vei gasi retete vechi sau mai noi, de la salate, la minunate prajituri. Video nou cu prajitura simpla si rapida si mai ales. Ingrediente pentru crema de nuca : 3gr zahăr, gălbenusuri, 1gr unt , 2gr nucă măcinată, foi de napolitană, o fiolă . To watch the English version of.


Farfuria vesela prajituri

Trish anunță veselă : — Excelent! O să aleg eu filmul — nu veniți dacă nu aduceți prăjituri. Zâmbește și ne lasă singuri în. Prajitura negri in camasi.


Trebuie să recunosc că sunt mândră de . Un desert rapi pregatit cu budinca de ciocolata de la reteta. Reteta scrisa a fursecurilor. Remember to Like and Register to receive new videos. Filmat si editat de mine, Dana.


Farfuria vesela prajituri

Daca nu te intereseaza culoarea cremei, pui ciocolata alba pentru ca doar din . Aici gasiti si varianta scrisa www. N-am încercat niciodată dar mă. Ai aici tot playlist-ul cu prajituri mx-my.


PLW2XzeRGdjmFih9XXBsoVKZqIvFWXgk_-. Farfuria vesela Nu pot folosi ness,sunt si copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare