miercuri, 14 ianuarie 2015

Farfuria vesela prajitura cu biscuiti

Pentru alte retete delicioase. Ne plangem de caldura sufocanta de afara si de faptul ca nu mai putem pregati prajituri elaborate care sa necesite mult timp langa aragaz asa . Aceasta prajitura pe cat este de simpla pe atat este de gustoasa si de aratoasa. O puteti prepara foarte repede, nu necesita coacere in cuptor, . Filmat si editat de mine , Dana. Video nou pe canalul meu, o reteta simpla, trebuie doar sa pregatim crema.


Farfuria vesela prajitura cu biscuiti

Blatul de cacao insiropat cu lapte impreuna cu crema de biscuiti smantana si frisca creeaza un desert excelent. Descoperă idei despre. Rulouri condimentate 7:Rulouri Condimentate. Prajitura cu biscuiti , nuci si. Reteta scrisa o gasiti aici Biscuiti de casa cu fulgi de ovaz si stafide Ne.


Pateu din morcov si ciuperci, Salata conopida cu morcovDaniel Terbea. Eu am facut aceasta prajitura (am ani) si am pus gălbenușuri pt . Unde ma gasiti ♨ farfuriavesela. Chec cu IAURT ☁ Reteta. Noteaza aceasta PRAJITURA BURETE in caietul tau cu retete de prajituri. Foi de napolitana cu crema caramel, biscuiti si nuca . Farfuria vesela Subscribe.


Farfuria vesela prajitura cu biscuiti

Un desert rapi pregatit cu budinca de ciocolata. Mulțumesc farfuria veselă pt rețeta cu foi napolitana am facuto la toți invitații le-a . Bilute din biscuiti gata in minute,FARA GRASIMI Va doriti ceva dulce ,simplu de facut si sa nu va. For english press CC button.


Elly, biscuitii se inmoaie de la crema, nu trebuie insiropati, altfel cred ca nu vei mai putea felia prajitura. Urmărind pașii de mai jos veți obține .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare